5.4 C
Prague
Pondělí, 5 prosince, 2022

Vánoční kampaně jsou tady! Tipy pro copywritery, které fungují

Redakce doporučuje

- Komerční sdělení -spot_img

S vánočními kampaněmi se pomalu, ale jistě trhá pytel, což znamená jediné – PPC agentury v Praze jsou v plném pozoru. Vědí totiž, že je čeká jedna z nejslibnějších sezon v roce. Nákupy jsou nyní prakticky na denním pořádku a vysoké zisky je možné cítit ve vzduchu. Proto se vybavte několika copywriterskými tipy, které jednoznačně zpestří vaše kampaně vytvoří z nich něco, co bude fungovat.

Čím se odlišujete?

Kdy jindy dostanete takový prostor ukázat, v čem se odlišujete, než v reklamních kampaních v předvánočním čase? Vybavte proto své prodejní texty argumenty, které budou hrát ve váš prospěch a které strčí vaši konkurenci do kapsy.

Zaměřte se výhradně na to, co firma dělá, v jakém odvětví působí a jaká ocenění například získala – to je přesně to, co vás odlišuje (ne, opravdu všechny společnosti nemají certifikáty nebo školení). Prezentujte svůj brand jako unikátní záležitost a vyzdvihujte originalitu, která se zejména na Vánoce cení.

Bez výzvy k akci to nepůjde

Pokud po zákaznících něco chcete, musíte jim říct, co konkrétně po nich chcete. Lidé jsou doslova zaplaveni marketingovými kampaněmi a reklamy na ně srší ze všech stran, proto jim hned jasně a srozumitelně řekněte, co přesně od nich požadujete, až na reklamu narazí. Mají si od vás koupit produkt, mají vás kontaktovat nebo sledovat váš profil na sítích?

Jinými slovy bez výzvy k akci to nepůjde. Využívejte především silné a kreativní výzvy k akci, které lidé jen tak neznají a které se tedy tím pádem neztratí v davu.

Korektura, korektura, korektura

Pravděpodobně nikdo nechce před svými zákazníky vypadat špatně. Jenže pokud pustíte do svého textu pravopisné chyby, pak se strhne vlna negativních komentářů poukazujících na vaši chybu. A přesně to je popularita, kterou prostě a jednoduše nechcete. I ta nejlépe postavená kampaň může ztroskotat na nedokonalém inzerátu, jehož nedokonalost bude spočívat právě v oněch gramatických chybách, jež se v současné době neodpouští.

- Komerční sdělení -spot_img

čtení ke kávě

- Komerční sdělení -spot_img

Nejnovější články

- Reklama -spot_img